Başkalarının içindeki kötülüğü görmemiz, kendi içimizdeki kötülüğü tanımamız sayesinde mümkündür Bizi incitenleri asla affetmeyiz, çünkü bizim de asla affedil- meyeceğimize inanırız. Başkalarına acı gerçekleri söyleriz,çünkü acı gerçekleri kendimizden gizlemek isteriz.Gücümüzü gösteririz, ki kimse zayıflığımızı görmesin. Dolayısıyla, kardeşini yargılarken, sanık sandalyesin- de oturanın aslında sen olduğunun bilincinde ol.