Qizaxelké

Qizaxelké
@serpilkeles
"Bazı aileler vardı hani. Çok önemsenmezdi ama her bayram kapınızı çalar, az oturup giderdi. Biz işte o aileydik."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Emin olduğum tek şey vardı: kanı seviyordum.Ölümü seviyordum. Bu gerçeği hep reddettim
"Bir saplantı portresi" Cinayet saplantısı, her şey masumca başlamıştı.
Sen duydun mu sustuklarımı ?
İçimdeki korkunç hayatı kimse görmesin, tanımasın diye sürekli kapalı kapı gibi olmaya çalıştım...