İzmaritlerin teker teker küllükte, pencere pervazında bekletilip eskimişliği, olmayışına birer sayac görevi üstleniyor. Tüller sararmış Sonbaharın eteği gibi Bahçede ayakkabısız geziyorum Ayak parmaklarım birbirilerine kenetlenmeyi bıraktı, Sonbaharın sarılığı vurmuş tenimle Yatağıma kapaklandım, Islak çoraplarım uykuya dair ne varsa reddediyor. Ahşap bir kapı gibi yüreğim Açılmak adına, içerden tırmalanıyor. Diş ağrısını karanfil bastırır, Yönünü şaşırmış yağmura, menteşe kıran fırtına yön verir. Zimmetindeyim; Uykularıma seraplar kuşandıran bir mevsimden sonra artık, Sabahlarıma kara bulutlar ören bir çerçisin Sev'gi-idin. Patiliyazar Poyraz İ/S
Sev/gi
Bin gülle , belki 🖐🏿 Temiz bir gönülle, kesinlikle 🌺
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
sev'gi
"Hayatı boyunca sevgi açlığı çekmişti. Sevgiye hasretti. Varoluşun temel talebiydi sevgi. Ama hiç sevgi görmemiş ve zaman içinde katılaşmıştı. Sevgiye ihtiyaç duyduğunu farketmemişti bile. " #alıntıdır #1birisi
sev'gi
Bir avuç sevgi her derde devadır.💐
sev'gi
"Sen gelmesen de ben beklerim. Ne olacak sanki cebimden mi gidiyor, canımdan gidiyor.." Sabahattin Ali
Edebiyat
Sev-gi ne idi zaten..?
"... Boş yere küsüyorsun bana, sana ihanet etmiş olmam için hakikatte sevgili olmamız gerekiyor. Ne bileyim, incinince nasıl baktığını, kaçmaya çalıştığında boynunu nasıl kaşıdığını, köşeye sıkışıp edecek iki kelam bulamadığında görünmez olmak için elbisenin yakaları ile oynadığını, uçuşan çiçek tozları yüzünden hapşırdığını, yine de en çok ilk baharı sevdiğini, lakin üşüdüğünü,yaz kış mütemadiyen üşüdüğünü, çayına beş kaşık şeker attığını.... Hakikatte sevgili olabilmemiz için benim bütün bunları biliyor olmam lazım." Reşat Nuri Güntekin Çalıkuşu nabrut.com/2013/12/calkusu...
Film Replikleri