Seval

Seval
@sevalktrg
Ben kitaplardan ibaretim.
@sevalktrg·
·
sabitlendi
Ancak aynı acıyı, aynı şekilde duyumsadığımız takdirde konuşabiliriz bir şey hakkında.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dünyada herkesten çok kendini sev, çünkü dünyada her şey kişisel çıkara dayalıdır. Eğer bir tek kendini seversen, işini gerektiğince yaparsın, kaftanında bölünmeden, bütünüyle senin üzerinde kalır.
Belki de önce neleri ve kimleri sevdiğimiz sorusuna cevap aramak gerekir. Zira gönlümüzde yer tutanlar hayatımızı da şekillendirir. Değil midir ki, 'Kişi sevdiğiyle beraberdir.' Gönül kimi severse onun rengine boyanır. Seven, sevilenin haliyle hallenir. Gayr-i ihtiyâri bir benzeyiştir bu. Sîret, sûrete dönüşür. Seven, sevilenle aynîleşir. Fıtratlar farklı olsa da benden bize geçilir ve bu aynîlik kal'den hâl'e varıncaya dek insanı dönüştürür.
Her kulun tek düşmanı "Ben"dir.