Seval

Seval
@sevalktrg
Ben kitaplardan ibaretim.
Gözlerinin görmediği yerde gözlerini gören var.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Risale-i Nur
● İnsanlar hür oldular, ama yine abdullahtırlar. Her şey hür oldu... Başkasının kusuru insanın kusuruna senet ve özür olamaz
Din

Seval

, bir kitap okudu
Puan vermedi·687 syf.·
611 günde okudu
·
2025 1. kitabı
Fyodor Dostoyevski
9.1/10 · 194,5bin okunma
İnsanoğlu denen aşağılık yaratığın alışamayacağı hiçbir şey yok galiba!..
“Ben!… Ben!…” diye yazdımsa da sensin yine ol ‘Ben’ Hiçten ne çıkar, hem bana benlik yine senden. Affet beni ey affı büyük lütfu büyük Risalei’n-Nur! Bir dem bile hem eyleme senden beni yâ Rabbenâ mehcur! Nur aşkına, Hak aşkına, dost aşkına ey Nur! Nurunla ve sırrınla bugün kıl bizi mesrur.