Seval

Seval
@sevalktrg
Ben kitaplardan ibaretim.
Bence hayatın en güzel yanı sanırım hiçbir şeyin garantisinin olmaması..
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Kitaplara “servetim” diyen birinin içinden kötülük çıkma ihtimali çok düşük geliyor bana.
Başkalarının deneyimlerinden de dersler çıkararak yaşamaya devam etmek daha akıllıca geliyor bana.
Sevgi acıtmaz, incitmez, cezalandırmaz, tehdit etmez. Sevgi temizdir, güçlüdür, sarmalar, yumuşacıktır.