Seval

Seval
@sevalktrg
Ben kitaplardan ibaretim.
Bir insanı kötüye dönüştüren bir tanrı neden vardır ki? Bir tanrı varsa Eğer olabilecek tek ihtimal iletişime geçtiği herkesi iyileştirmesi olmalıydı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Biri hariç tüm sorulardan vazgeç çünkü tüm cevaplarını bu soruda bulacaksın: Ben kimim?
Bütün kötülüğü içine alabilen dünya bir sevgiye mi dar gelmişti?
Yeryüzünde ne kadar az yer kapladığıma bakmayın, içimde öylesine genişim ki adım atacak yer yok. Belki de bu yüzden dışarıya ayak uyduramıyorumdur, kim bilir ..
“Kendinizi, kendinizle zaman geçirmeyi yalnızlık sanmayacağınız şekilde yetiştirin.”