Seval

Seval
@sevalktrg
Ben kitaplardan ibaretim.
Bu dünyada bize zorluk çekmeden mutlu olunmaz.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“İnsanların büyük bir çoğunluğu hayatlarını mümkün olduğunca az düşünerek geçiriyor.”
Bu yüzden özgürlük demek, kişinin hayatın dış ve iç gerçeklerini belirleyen yasalarını ve kendi benliğini öğrenmesi, bunların farkına varmasıdır.
İnsan her hapishaneden kaçabilir belki ama önyargı hapishanesinin demirlerini asla bükemez.
Hayat en nihayetinde bir yolculuktur. Allah’tan başlayıp Allah’a giden …