Sevgii

Sevgii
@sevgigokdmrr
insan ırkı gitgide gerileyip ilkel karanlığına geri dönmeye mahkumdur
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir daha gelmemek üzere çekip gitmişti her şey.
Irk, cinsiyet, makam mevki tanımıyordu uyku. Bu açıdan ölüme benziyordu. Uyuyan insanların yüzünde insanlığın hakiki çehresini buluyordu. Bu çehre, 'acizim' diye haykırıyordu.
Ne yaparsın,hayat,her şey kırılıyor
Tutuşturulmuş bir ot gibi yanıyordu her canlının ömrü.