Kendi özetle barışık insan iyi eş olur. Kendiyele barışık kişi kendini bizin içinde tanımlar. Kişisel seçimlerle kendisini var eder ve yaşamında kendisi ile var olur.
Sen ve ben gafletini aşıp biz olanların rızkıdır aşk. Biz olduktan sonra aşılamayacak engellerin olmadığını düşünüyorum. Çünkü araya benlik girmiyor. Senin ailen senin dediğin senin düşüncen olmuyor. Bizim ailemiz bizim kararımız oluyor.