Bir ben var içimde
Herkesin anlamak istediği ama bir türlü anlam veremediği bir ben.
Halbuki aklımı, davranışlarımı anlamaya çalışmak yerine; yüreğimi anlamaya çalışsalar benim bile bilmediğim kişiyi bulacaklar.Zor olan da bu değil miydi zaten?
İnsanlara gönül gözüyle bakmak...
Yaşadıklarını kâr sayma: Yaşadığın kadar yakınsın sonuna; Ne kadar yaşarsan yaşa, Sevdiğin kadardır ömrün.. Gülebildiğin kadar mutlusun Üzülme bil ki ağladığın kadar güleceksin Sakın bitti sanma her şeyi, Sevdiğin kadar sevileceksin.