İnsan, kimi zaman bile bile aptalca, saçma sapan bir arzunun peşine düşebilir. Sırf aklın çizdiği yolda yürümek zorunda olmadığını kendine kanıtlamak için...
Doğru değil mi ama? Şu dünyayı adamakıllı görmeden, dünyanın ne olduğunu adamakıllı anlamadan buradan gidecek olduktan sonra ne diye buraya geldik sanki? Yaşadığımızın farkına varmayacak olduktan sonra ne diye yaşıyoruz?