– Hayatta 3 yanlışım oldu Olric.
+ Ne gibi efendimiz?
– Tanıdım, inandım, güvendim.
– Ama 1 doğrum oldu.
+ O nedir efendimiz?
– Sevmek Olric.
– Fakat sende bilirsin ki 3 yanlış bir doğruyu götürür.
+ Gidelim efendimiz..
“Birine şarkı yollamak, kulağının duyduğunu onunla paylaşmak iyiyiz demekten çok daha öte. Sorun yok İzmir.Değer görmeye alışsan iyi olur,çünkü hayatına beni aldın.”
Hepimiz birer kar tanesiyiz. Birbirinden farklı, özel ve güzel. Her fırtınada düşüp tutunuyoruz bir yere, bazen eriyoruz. Ama yeniden varoluyoruz. Çünkü her yok oluş yeni bir varoluştur.