♡gelmemeyegidenkız♡

♡gelmemeyegidenkız♡
@sevval_dnz
Sende sev ama sevilme......... Sormayın artık profildeki benimmm
Okuyoruzzz
Lise
ONUN KALBİ
İstanbul, 31 Ekim
65 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
– Hayatta 3 yanlışım oldu Olric. + Ne gibi efendimiz? – Tanıdım, inandım, güvendim. – Ama 1 doğrum oldu. + O nedir efendimiz? – Sevmek Olric. – Fakat sende bilirsin ki 3 yanlış bir doğruyu götürür. + Gidelim efendimiz..
Alıntı
Reklam
Keşke...
''Keşke'' demiş aslan. '' keşke öldürseydi bu kuzu kendine aşık etme yerine...''
Sevgi
“Birine şarkı yollamak, kulağının duyduğunu onunla paylaşmak iyiyiz demekten çok daha öte. Sorun yok İzmir.Değer görmeye alışsan iyi olur,çünkü hayatına beni aldın.”
Aşk
Hepimiz birer kar tanesiyiz. Birbirinden farklı, özel ve güzel. Her fırtınada düşüp tutunuyoruz bir yere, bazen eriyoruz. Ama yeniden varoluyoruz. Çünkü her yok oluş yeni bir varoluştur.
"elimizde kibrit yanarken bizi fark etmezler mi?" "biz zaten yıllardır yanıyoruz kimse fark etti mi!"
Aşk
Reklam