”ben ısırılıp bırakılmış bir elmaya döndüm. ısırılmış elma nedir ki şu hayatta, kim ne yapsın. bari dedim, olacaksa tam olsun; bir ısırık da ben aldım. sonra bir ısırık daha. yedim bitirdim kendimi.”
Yemin ederim size baylar, her şeyin tam anlamıyla farkında olmak bir hastalıktır; hem de tümüyle gerçek bir hastalık. Sıradan bir bilinç, insanın yaşamı için fazlasıyla yeterlidir.