Şevv.

Şevv.
@sevvallyll
Güzel bir gün ve ben yaşıyorum
Aşk
Reklam
”ben ısırılıp bırakılmış bir elmaya döndüm. ısırılmış elma nedir ki şu hayatta, kim ne yapsın. bari dedim, olacaksa tam olsun; bir ısırık da ben aldım. sonra bir ısırık daha. yedim bitirdim kendimi.”
Aşk
Yüreği ağırlaşınca dili hafif olmuyor, insanın.
Aşk
Sözcüklere gerek kalmadan beni anlayacaklarını sandım...
Aşk
Yemin ederim size baylar, her şeyin tam anlamıyla farkında olmak bir hastalıktır; hem de tümüyle gerçek bir hastalık. Sıradan bir bilinç, insanın yaşamı için fazlasıyla yeterlidir.
Felsefe
Reklam