📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
- Eğer bir insana ağlaması için bir neden olmadığı mantık çerçevesinde anlatılırsa o da ağlamayı keser. Bu açık bir şey.
Sizin görüşünüze göre kesmez mi?
-Sevginin niçini olmaz ki efendim..
Düşünsem belki mâkul bir sepep bulabilirim. Fakat bu hakikî sepep olmaz. Çünkü biz önce severiz. Sonra sevdiğimiz şeyin güzel taraflarını bulmaya çalışırız. Bu da hodbinliğimizden doğar efendim.