şeyda

şeyda
@seydaarslann
.sevebileceğiniz birine öyle kolayca rastlayamazsınız.
Aşk
Bir ateşim yanarım. Külüm yok.. Dumanım yok.. Sen yoksan mekanım belli değil, zamanım yok.."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
ne önemi var ki; hayat, yaşadıklarımızdan çok hayal ettiklerimiz değil mi zaten?
Sayfa 386
zalimin en büyük başarısı karşısındakileri de zalime dönüştürmektir.
"Bir iple intihar da edebilirsin, salıncak da kurabilirsin. Hayatın ipleri senin elinde."
"kalabalık beni sahiden sıktı. ben ikide bir de böyle oluyorum, bazen bütün insanları boyunlarına sarılıp öpecek kadar seviyorum, bazen de hiçbirinin yüzünü görmek istemiyorum. bu nefret filan değil… insanlardan nefret etmeyi düşünmedim bile… sadece bir yalnızlık ihtiyacı. öyle günlerim oluyor ki, etrafımdan küçük bir hareket, en hafif bir ses bile istemiyorum. fakat sonra birdenbire etrafımda bana yakın birilerini arıyorum. bütün bu beynimde geçenleri teker teker, uzun uzun anlatacak birini. o zaman nasıl hazin bir hâl aldığımı tasvir edemezsiniz."