Şeyma Aksu

Şeyma Aksu
@seymaksu_
Dünya hep çiçek açmalı.
İyi insan, başka insanlardan umudu hiç kesmez.
Reklam
Bizi ancak içimizle dışımızın bir olması kurtarır.
Yapmak zorunda olana kadar asla ne yapacağını bilemezsin.
Eve gitmek zorunda olduğun ve içindekilerin de seni kabul etmek zorunda olduğu yerdir.
Sorarlarsa “Ne iş yaptın bu dünyada” diye, rahatça verebilirim yanıtını; Yalnız kaldım.
Reklam