Sezin

Sezin
@sezin12
“Espri alır mıydınız?” “Yok, kullanmıyorum.”
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sokak, acze düşenler, elden düşenler, birbirlerine düşenlerle dolu.
Sayfa 69·Kitabı okudu
- Benim artık rahatım yok! dedi. İnsan talihi bu idi. Hiç kimse yıldız olarak kalamıyordu. Muhakkak hayalimizdeki yerinden inecek, herkese benzeyecekti.
Dergah Yayınları·Kitabı okudu
Bazen düşünüyorum, ne garip mahluklarız? Hepimiz ömrümüzün kısalığından şikayet ederiz; fakat gün denen şeyi bir an evvel ve farkına varmadan harcamak için neler yapmayız?
Sayfa 28·Kitabı okudu