En genel tabiriyle kitap bilim kurgu atmosferine oturtulmuş bir felsefe içeriği. Ortada bir olay örgüsü yok, romanın getirdiği beklentilerle okunduğunda başarısız olarak değerlendirilmesi çok olası bence. Ben şahsen mesajı kapamadım. Yazılma amacı üzerine okumalar yaptıktan sonra incelememi düzenleyebilirim, şimdilik bu kadarı kalsın. İyi okumalar!