📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Üniversite dediğin ortam, öğrenmek, düşünmek, gelişmek ve anlamak için kurulmuştu....hala üniversiteye başladıkları ilk günkü fikirlere sahiplerse, yani durağan ve aynı kalmışlarsa, ne demeye okuyorlardı..
Öncelikle bu kitaba beni iten inanç konusu oldu. Mona'da, Peri'de, Şirin' de biraz biraz kendimi buldum denilebilir. Kitap'daki Tanrı kavramını yorumlamaları ve aşk beni kitaba bağladı. Sıkılmadan zevkle okudum. Tavsiye edilir.