Hayata Sahip Olmanın DNT'si
Kendine liderlik etmek, hayata sahip olmanın DNA'sıdır.
Sayfa 121 - Qanun Nəşriyyatı·Kitabı okuyor
Alıntı
Her horozun kendi İspanya'sı vardır ve her birinin İspanya'sı tüyleri altındadır.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hitler'in sadaka dağıtımına karşı görüşü
Sıkıntılara sadaka dağıtarak hafifletmeyi reddediyoruz, çünkü bu tür bir yardım her halükarda amacına ulaşamaz, aynı zamanda yardım alan kişinin sorumluluk duygusunu yok eder ve onu kendi kendine yardım etmeye elverişsiz hale getirir. Führer bir keresinde şöyle demişti: ''Yaşamak istiyorsanız, bunun için savaşmalısınız ve eğer bu durmaksızın savaşılan dünyada bunu yapmayı reddediyorsanız, yaşamayı hak etmiyorsunuz demektir...''
Sayfa 200
Hiç­ bi­ ri­ ne bağ­ lan­ ma­ dım Ona bağ­ lan­ dı­ ğım ka­ dar. Sa­ de ka­ dın de­ ğil, in­ san. Ne ki­ bar­ lık bu­ da­ la­ sı, Ne mal­ da mülk­ te gö­ zü var. Hür ol­ sak der, Eşit ol­ sak der. İn­ san­ la­ rı sev­ me­ si­ ni bi­ lir Ya­ şa­ ma­ yı sev­ di­ ği ka­ dar.
Alıntı
İvan, --Oedi Berlioz,- misal sen Tanrı'nın oğlu İsa'nın doğumunu çok iyi ve hicivle betimlemişsin ama meselenin özü şu ki, İsa'dan önce doğmuş bir sürü tanrının oğlu var; örneğin, Fenikelilerin Adonis'i, Friglerin Attis'i, Perslerin Mitra'sı. Uzun lafın kısası, İsa da dahil, hiçbiri doğmadı, hiçbiri var olmadı. Doğum veya mesela müneccimlerin zi- yareti yerine bu ziyaretle ilgili saçma söylentiler dolandığını betimlemen gerek. Ama senin hikayenden İsa'nın gerçekten de doğduğu sonucu çıkıyor! ..
Kalbimden ayağınaydı yolum, Gördüm, hep seni gördüm. Kara gecede, kara uykuda yürüdüm. Bomboştu her şey, elimde bir dünya tarağı Gök ağlıyordu, ben zülfünü ördüm. Kubbem yok ki benim, bir tepsinin kenarında uykum Dönersem, aşağ'sı çok yüksek Düşeceğim nasılsa gördüm. Dünya beni sarmazdı sarmalamazdı döndüm. Gök ağlıyordu, ben zülfünü ördüm.