sema g.

sema g.
@sibiryali
Seni görmek gibi bir kaygım var. Görsem sevginden öleceğim, Görmesem hasretinden... Cahit Zarifoğlu
Şiir
Reklam
Önceden yürüye yürüye açılmış yolları seçmen daha iyi. Onlar başarıya daha çok yaklaştırır insanı, başarı ise, senin için artık başarı olarak gerekli değilse bile, o pek sevdiğin, iyilik yapma olanağına sahip olman için gereklidir.
Sayfa 5·Kitabı okudu
Edebiyat
Sen hep orijinal görünmek istemişsindir, ama orijinalliğin gereksiz onurdan başka bir şey değil.
Sayfa 5·Kitabı okudu
Edebiyat
Düşüncelerini, yargılarını değişmez sayıyorsun ve hatta onları yaşam kuralı olarak kabul ediyorsun ama dostum, benim yaşımda düşüncelere, yargılara ve kurallara değil, sadece deneyime inanıyor insan.
Sayfa 5·Kitabı okudu
Edebiyat
Sevmeyi bilmiyorsan şayet, neye yarar güneşin doğması ve batması?
Edebiyat
Reklam