Emily

💕

deayridostum

@herdaimuykulu
·
Ayrılık ne biliyor musun ? Ne araya yolların girmesi, ne kapanan kapılar, ne yıldız kayması gecede, ne güz, ne ceplerde tren tarifesi, ne de turna katarı gökte... İnsanın içini dökmekten vazgeçmesi ayrılık. İpi kopmuş boncuklar gibi yollara döktüğü gözlerini, birer damla düş kırıklığı olarak toplaması içine. Ardında dünyalar ışıyan camlar dururken duvarlara dalıp dalıp gitmesi.
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ey bunalmış zaman. Çiçeksiz kapı. Ey iğde kokulu ana rahmi Sen açtın can evimi, sen kapadın Kalbimde kaderinin mührü Ağzımda gökyüzü Gittim ve geldim, söyledim ve sustum Dünya bir gölgelikmiş Dogan ve batan günden öğrendim... Sevgilim Önce ölümden, sonra senden doğdum ben.
Sayfa 41 - Kırmızıkedi·Kitabı okudu
Şiir

Emily

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
2020 14. kitabı
Antoine de Saint-Exupéry
8.8/10 · 280,2bin okunma