son kısmında orhan pamuk, kitap kurtları için, "çevrelerinde acılarını ve hazlarını paylaşacak kimse olmadığı zamanlar daha da hüzünlü bir güzelliğe bürünen hastalar" diyor. daha mütiş bir tanım okumadım sanırım.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
intiharın ya da intiharların bireyden çok toplumda aranması gerektiğini, toplumsal yapının ve toplumsal işleyişin incelenmesinin ne kadar önemli olduğunu ve günümüz türkiyesinde yaşadığımız duyguları bi nebze de olsa anlamlandıran bir kitap kısa ama bir o kadar da harika. okumanızı çok şiddetli olmasa da tavsiye ederim.