Başarının ölçüsü “Oldum,“ dememektir. “Ben oldum,“ demek çok tehlikelidir. Kendinizi her zaman natamam hissetmenizi öneririm. (…) Çünkü başarının temelinde o natamamlık, o tamam olmamışlık duygusu yatar. Ancak natamam hissedersen daha çok konsantre olur, püf noktası ararsın. Arayışın her zaman devam etmesi gerekir.