“Hiçbir şey bedava değildir.Her şeyin bedeli er ya da geç ödenir.Her kâr zararla dengelenir,her yaşam bir ölümle…Sürekli dinlediğimiz müziğin bile bedelinin ödenmesi gerekir.Eşin senin müziğinin bedeliydi.Cehennem artık tatmin oldu.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
‘’İnanıyorsan varolup olmaması pek önemli değildir.Ayrıca en büyük inkarcının da en inançlının da içinde bir nebze kuşku vardır.Ve elbette ki,aşk da Tanrı da ölümsüzdür.’’