Şimdi bu kadar solmuş olması, vaktiyle pırıl pırıl oluşundan mıdır? Rilke
s.n
Şimdi düşünüyorum da, ölümle yüzyüze gelmek aslında iyi bir şey. İnsan ondan sonraki ömrünü piyangodan çıkmış bir ödül gibi yaşıyor. Normal insanların kanını donduracak tehlikeleri basit birer şakaymış gibi algılıyor.
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Şimdi, sonsuza dek şimdi.
Gel şimdi, şimdi, çünkü şimdiden başka şimdi yok... Çanlar Kimin İçin Çalıyor
Alıntı
Seni çözmeye çalıştıkça aşkını düğümlemişim ruhuma… Çözdükçe çoğalan, sustukça konuşan bir sır olmuş içimde. Her düğümde adın var, her kördüğümde “O Ebedî Sevgili”nin mührü. Anladım ki seni anlamak değilmiş muradım; sende aşkla kaybolmak, sende aşkla bulunmakmış. Ben seni çözdükçe, sen beni benden almışsın. Ve şimdi ne ben varım ortada, ne düğüm ne de sende gördüğüm… Sadece aşk var, sadece O Ebedî Sevgili… Celle celâlühû. ___ /Güven Taşdemir
1000Kitap
"Şimdi kısmet neyse oraya. Ben biraz... Çok güveniyorum. Her şeyi Allah'a emanet ediyorum. Yani bir kul olarak çok fazla şeyi kafaya takıyoruz. Çok kafaya taktığımız ve üzüldüğümüz her şey onu da incitiyor gibi geliyor bana. O bizi bir deneyime şükretmeye ve sevgi için buraya gönderdi ya... Artık kendimi rahat bırakıyorum. Aşk mi geldi? Nasıl olsa bir şekilde kendini belli edecek, hangisini seçmem gerektiğini ya da aşk mi gelmedi... En güzeli gelecek... Yani bu süreç bana bunu öğretti. Canımı sıkmaya değmedi, çünkü aşk geldi. Ben sadece üzüldüğümle kaldım, canımı sıktığımla kaldım. O süreci daha böyle çiçekleri koklayarak, annemi ve babamı belki iki defa fazla öperek geçirebilirdim." Bazen insanı huzura ulaştıran şey, cevapları bulmak değil; samimi bir kalple teslim olabilmektir......Teslim oldum.
Hayata Dair
Gece düşünürken şunu farkettim hayatımda bütün olaylar kötü olmasaydı çok eğlenceli biriymişim. Çünkü mesela hayatımda ilk defa okuldan kaçtığımda o günüm sabahı kötüydü sonra okuldan kaçıp o yağmurlu havada gidip piknik yapmıştık, çılgınlar gibi eklenmiştik sonra da zaten gün bitince tekrar kötü hayata devam ettim. Şimdi düşününce gerçekten her şeyi yapabilecek düzeydeymişim ama önüme sürekli engeller konuluyormuş....