Haklı. Ne yapsa, ne söylese hakkı. İnsan kaderine karşı öfke duyduğu vakit günahkâr mı olur? Şayet öyleyse, adalet terazisi un ufak olmuş bu hayatta, dışarıya sussa bile, kendiyle yalnız kaldığında bu günahı hiç işlememiş kaç babayiğit bulunur?
İki insanın birbirini ele geçirmek için mücadele etmesinden daha fazlası olan bir aşk arıyorum. Bir zamanlar, çok zaman önce değil, bulduğumu sanmıştım. Ama yanılmışım.