Alıp götüren bir hikaye... Meleknaz ve merak uyandıran hayatı, meraklı bir gazeteci ve ilginç bir şekilde ölen çocukluk arkadaşı.. Gerçekten çok güzel bir kitap. Ben okurken çok etkilenmiştim ve çok sevdim kitabı. Tavsiye ederim:)
Bir kişinin yaptığı küçük bir hata ve ardından gelen bir rahatlama hissi. Garip bir duygu olmalı. Bu kadar rutin yaşarken bir anda küçük bir hatayla hayatın farkında varmak... Kısa, güzel, klasikleşmiş bir Stefan Zweig kitabı