fazla okuma Sürmenaj olursun vardı bir de biz çocukken. Şimdi kimse okumadığı için bu tür sözlere gerek kalmadı. Ben çok okudum diyemesem de okudum. Ne Sürmenaj oldum ne kafayı üşüttüm. ama yanlış okudum sanırım ya da yeterince derin okumadım ki, okuduklarım yaşamla baş etmeme bir yarari olmadı.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
olmamış gibi yapabilenlerin dünyası bu, benim değil. Ben yapamıyorum. Ben sosyal bukalemun olamıyorum. Bulunduğum kabin şeklini, bindiğim dalın rengini alamıyorum. Yetmezmiş gibi Işıldiyorum bir de, iyi mi !