Bir miras olayından yola çıkılarak anlatılan muhteşem bir aile trajedisi. Aile bireylerinden birinin yaşadığı yalnızlığı ve adım adım aileden soyutlanma çabasını çok gerçek bir yerden okuyoruz bu kitapta. Özellikle benim gibi anksiyete tedavisi devam eden arkadaşları tetikleyebilecek bir metin olduğunu belirtmeliyim. Fakat gerçekten okunmaya değer bir kitaptı. Keyifli okumalar.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Acı çekerek iyi biri olunamaz. Acı çekerek genellikle kötü biri olunur. Kimin en çok acı çektiğini tartışmak çocukçadır. Baskı gören çocuk genellikle sakatlanır, duygusal yaşamı zarar görür, baskı gören genellikle baskı yapanın düşünce yapısıyla yöntemlerini benimser, baskı görmenin en vahim sonucu budur; bu, baskı göreni mahveder ve onun kendini kurtarma olanaklarını azaltır. Acıyı işe yarar kılmak büyük uğraş gerektirir, özellikle de acı çeken kişi için.