S.

S.
@sinemkus
Okuduklarımdan bahsediyorum. Son zamanlarda ise kendi yazdıklarımdan. İMZA:MAHUR isimli romanımdan yaptığım alıntılara göz atabilirsiniz. :) Satış Linki: bkmkitap.com/imza-mahur
Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü.. Hem akıl çağıydı hem aptallık, hem inanç devriydi hem de kuşku.. Aydınlık mevsimiydi karanlık mevsimiydi, hem umut baharı hem de umutsuzluk kışıydı, hem her şeyimiz vardı, hem hiçbir şeyimiz yoktu.
Edebiyat
Reklam
"Biliyor musun, huzur içinde uykuya dalmanın nasıl bir şey olduğunu unuttum.."
Edebiyat
Kendini unutup aç gözlerle kıza baktı. Karşısında yaşamaya değer bir şey vardı işte; kazanmak için savaşmaya, mücadele etmeye ve evet, uğruna ölmeye.
Edebiyat
Sadece sevginin nasıl ifade edildiğini görmüş, yüreği hoplamış ve ne kadar güzel, yüce ve muhteşem bir şey olduğunu düşünmüştü...
Sayfa 18·Kitabı okudu
Edebiyat
Bazen bana öyle geliyor ki bütün dünya, bütün hayat, her şey içimde duruyor ve sözcüsü olmam için feryat ediyor. Hissediyorum... Ama anlatamıyorum...
Edebiyat