Okuduklarımdan bahsediyorum.
Son zamanlarda ise kendi yazdıklarımdan.
İMZA:MAHUR isimli romanımdan yaptığım alıntılara göz atabilirsiniz. :)
Satış Linki:
bkmkitap.com/imza-mahur
Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü..
Hem akıl çağıydı hem aptallık, hem inanç devriydi hem de kuşku.. Aydınlık mevsimiydi karanlık mevsimiydi, hem umut baharı hem de umutsuzluk kışıydı, hem her şeyimiz vardı, hem hiçbir şeyimiz yoktu.