Okuduklarımdan bahsediyorum.
Son zamanlarda ise kendi yazdıklarımdan.
İMZA:MAHUR isimli romanımdan yaptığım alıntılara göz atabilirsiniz. :)
Satış Linki:
bkmkitap.com/imza-mahur
"Ortada affedilecek bir şey yokken affetmek kolay. Affedilmeyi gerektiren hiçbir şey yapmadın sen. İnsan içindeki ışığa göre hareket eder, bundan ötesini kimse beceremez."
Dünyanın geçiciliğinden, gökyüzünün sonsuzluğundan, sulardan ... bahsederlerken, gözleri birbirine hasretle bakar ve: "Birbirimizden nasıl ayrılacağız?" demek isterlerdi.'...
“Odamda beni kitaplarım bekler. Bu yegâne tesellidir. Her eşyasını ayrı ayrı ve gayet iyi tanıdığım bu odada yalnız onlar her zaman için yeni bir koku taşırlar. Her zaman söyleyecek birçok lafları vardır.”