Herkese merhabalar.Bugün sizlerle biraz öneri yazısı yazmaya geldim.Bu mayıs ayına kadar okuduklarım var biraz da yeni gelenlere romantik kitap önerisi yapmak istiyorum.Eğer okumak istiyorsanız yabancı ve türk yazarlardan karışık olarak öneriler yazacağım.İyi okumalar dilerim.
1-Binnur Şafak Nigiz-Asi çakıltaşı serisi
2-Öznur Yıldırım-Yabancı
Serinin son kitabı ve aslında mutlu sonların gerçekten mutlu son olmadığını gösteren bir kitap.
Bir şeylere karar verdikten sonra onları gerçekleştirmenin kolay kolay olmadığını ve gerçekten çaba harcanması gerektiğini göstermiş.
Naz her zamanki gibi değiştim dese de değişemez içindekileri yok edemez :)
Kendi türü içerisinde ve yazıldığı dönem içerisinde bence mükemmel bir seri, günümüzdeki dark romance anlayışına belki uymayabilir ama gerçek dark romance böyle bir şey bence.
Karrissa’nın hala değişmemiş olması ama sonlarda artık bir şeyleri kabullenebilmiş olması da iyiydi.
Seriyi ben pek sevemedim ama iyi ki arkadaş grubuyla okudum yoksa okuyamazdim sonuna getiremezdim. Eğer ki lise zamanı falan okumuş olsaydım bayılırdim ama şuan ki yaşımda begenmedim nice güzel bu tür seriler okudum yok yani benim için değildi
"Sana nazik davranacaktım. Yatağa yatırıp bütün gün ve gece taparcasına sevişecektim seninle. Her yanını öpüp okşayacaktım. Daha fazla dayanamayacak hale getirene kadar tadına bakacaktım. Ve sonra içine girecektim, yavaş yavaș daha derine... Tekrar tekrar boşaltacaktım seni. Ta ki ağlayarak adımı sayıklayana kadar. İşte seninle tam olarak böyle sevişecek; sevilmenin, ilahlaştırılmanın ve kraliçe gibi davranlmanın nasıl olduğunu hatırlatacaktım. Ama şimdi seni sadece
becereceğim."