Edep Ya Hu

Edep Ya Hu
@sizsiz
Doğuştan gevezelere rastlanıldığı da oluyordu ki; bunlar mutlaka ağzı kalabalık dedikoducular ve bir türlü huzur bulamayan kıskanç fitnecilerdi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Anne, ne zaman bahar gelecek? Kış gelsin de öyle yavrum.
"Maria" diye fısıldadım. "Nasıl oluyor da bir insan diğer bir insanı bu kadar çok mesut edebiliyor?.. İnsanın içinde ne müthiş kuvvetlerin saklı olması lazım!"
“İntikam almak bireyseldir, cezalandırmak Tanrı’nın işidir.”
İnsan genç olunca ateşin ve ölümün her zaman başkalarına sıçrayacağını düşünür.