seth

seth
@skinwalker
cant we just leave the monster alive
düşlerde
düşlerde gerçektekinden daha çok yaşıyor hissediyordum kendimi.
Reklam
terk edilmeyi bekleyiş
çünkü birini hayatına almak terk edilmeyi bekleyişin başlangıcı oluyor.
Acı
acı sarhoş bir misafir gibiydi. her zaman son bir defa daha kucaklaşmak için geri geliyordu.
Ummak
ummak ve çabalamak soylu bir şeydir.
Yazmak
yazmak; mutsuzluğun sebebi değil, sonucudur.
Reklam