En büyük kabalık insanın kendini hor görmesidir. Kendimizi iki parçaya bölmeye çalışmak yerine, bizi şaşkınlığa düşüren bedenimize karşı açtığımız iç savaşı sona erdirmeliyiz çünkü bedenimiz ne korkunç ne de küçük düşürücüdür; o, varoluşumuzun değişmez bir parçası olarak ölene kadar bizimle kalacaktır.