Biliyor musun Andrey, hayatımda hiçbir zaman başkalarının ki gibi gittikçe renklenen, parlak bir güne çevrilen bir sabah olmadı. Hayır benim hayatım, sönmüş başladı. Sönüşüm dairede, evrak başında oturduğum zaman başladı; sonra kitapları okuyup da onlarda hayatta kullanamayacağım gerçekler buldukça, dostlar arasında boş gevezelikler dinledikçe, gayesiz, sevgisiz toplantılara katıldıkça daha da kötü oldum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitaba başlarken konusu açıkça belli oluyor. Genel çerçeve olarak sevdiğini kaybeden bir gencin için de bulunduğu durumdan kurtulmak istemesi sonucu bir Avrupa yolculuğuna çıkması anlatılıyor. Zaman zaman bilindik bir anlatımla karşılaşıp sıkılsam da bu çok sürmedi. Nedeni de beni düşündüren çok güzel notların olması. Bu sayede okuması da daha akıcı oldu. Gezgin olanlar bilirler. Yolculuğa çıkarsınız ve yaptığınız plan her zaman değişir. Sebebi de yolda karşılaştığınız sürpriz değişimlerdir. Kitapta bunları da bulacaksiniz. Genç bu yolculukta süprizler yaşayacak ve Barselonalı James ile arayış yolculuğunu tamamlayacaktır.