Sessizliğin Adı
Önce sessizlik geldi kapıma; adını söylemeden oturdu karşıma. Bir fincan sıcak kahve getirip bıraktı masaya, içtim… tadı sendin, acısı ise yalnızlık. Pencereme yaslandı akşamın o solgun güneşi, sokak lambaları birer birer aydınlandı. Her yudumda biraz daha eksildin içimden, her nefeste biraz daha uzaklaştım dünyadan. Uzaklardan bir rüzgâr geçti, gece sessizce çöktü omuzlarıma. Ne zaman gözlerimi kapasam, sen vardın karşımda; ne zaman açsam, yokluğun bekliyordu beni. Bir tek sessizlik ezberlemişti adını, duvarlar bile susarak anlatıyordu seni. Ben, içimde solan mevsimlerle yaşıyordum; her sonbahar biraz daha sana benziyordu. Bir sabah uyandı şehir, takvimler ilerledi, ben aynı yerde kaldım. Kaldırımlar solgun bir denizdi; döndüm, kapılar açıldı… ama içeri giren yalnızca yalnızlığımdı. Duvarlarda eski bir ses asılıydı, perdeler rüzgârla dans ediyordu. O evin içinde yarım kalmış cümleler vardı;
1000Kitap
Ayla Kaya Hayat Ne? Hayat ne biliyor musun? Karanlıkta yalın ayak koşmak mı durmadan, Yoksa önünde duran o bembeyaz kağıda Yazılan kaderi bir türlü okuyamamakmı? Sahi, neydi hayat? ​Bir rüzgârın peşine takılıp gitmek mi, Yoksa her fırtınada biraz daha eksilmek mi? Oysa ben sadece sığınacak bir liman aramıştım, Kalabalıkların ortasında, Yapayalnız kalacağımı bilmeden. ​Şimdi göğsümde amansız bir sıkışma, Nefes bile dar geliyor bu yorgun cana. Gözlerimde anlamsızca süzülen o yaşlar, Sessizce yanaklarımdan akıp giden neydi? Sahi, neydi hayat? ​Beynimin içinde bitmek bilmeyen bir uğultu, Dünyanın gürültüsü çökmüş sanki zihnime. Etrafım ne kadar kalabalık olsa da, Bu yalnızlık, bu dilsiz yabancılık niye? ​Çırpınan bir kuş kanadı kaldı gökyüzünde, Kırık, yorgun ve menzilsiz... Sert bir sonbahar rüzgarı esiyor şimdi, Önümde açılmayan, paslı bir kilit gibi o kitap,
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yıkılış İki gecedir bir saat uykuyla ayaktayım ama iyi okudum be… Son yüz sayfa...
1000Kitap
Zeynep Asya 4 yaşındadır ve şimdi anlatacaklarım, bugün yaşanmış olaylardır. Zeynep Asya, bir hocamın çocuğudur ve onu arada sırada görürdüm hocamın onu da okula falan getirdiği zamanlarda; birlikte hep çok eğlendik karşılaştığımız vakitler. Bugün karne gününde, annesi olan hocamın tayini çıktığı için Zeynep Asya farkında olmasa da onunla olan son günüm olacaktı. Büyük ihtimalle Zeynep ile yollarımız bir daha çok zor karşılaşacak karşılaşsa bile. O yüzden ondan bana anı bırakmasını, bir şeyler çizmesini istedim ve işte yaşananlar: 1. GÖRSEL -Zeynep Asya, bu çizdiğin ne? +Bisiklet. -Neden bunu çizdin bana? +Çünkü seni çok seviyorum. -Yaaaaa (Sembolizm akımını çok sevecek yavrum kesin büyüyünce😃.) 2. GÖRSEL İkimiz, kelebekler ve kalpler... Ressamımız gene Zeynep Hanım :DD 3. GÖRSEL Zeynep Asya ile ben.💓💓💓
Ankara'dan İzmit'e bu hafta tayini çıkmış olan, okuldaki en sevdiğim hocamın; bugün bana karneler verilirken verdiği kağıt... Ondan son hatıram.
Ayrılık
• SIRASI BEKLEYENLER ALIŞVERİŞ 1•
~Sırası bekleyenler diye ileti atmıştım ( #306388334 ). Şimdi bu listeden ilk şu kitapları alacağım👇🏻; 1) Bungou Stray Dogs - Cilt 1 2) Şifacı Günceleri - Cilt 1 3) Açlık 4) Cash 5) Vatan Millet Samatya 6) Korku Avcısı ~Death Note'den sonra yeni manga serilerine başlamak istiyorum. Cash kitabı okumadığım türden, ilk defa o türden okuyacağım. Bakalım nasılmış. Vatan Millet Samatya ise, yazarının hikayelerime arada sırada baktığını görüyorum, onada bi bakayım dedim. Açlık kitabı ise, birinden alıntısını gördüm ve ilgimi çekdi. Zaten kısa bir kitap, belki 1 günde biter. Son olarak Korku Avcısı ise üyesi olduğum telegram grubuyla okuycam. Ağustosa kadar vakit var, yinede çok ilgimi çekdi erkenden okuyabilirsem okuycam.
1000Kitap