Kitabın ilk başlarında açıkçası çok sıkıldım ama sonlara doğru biraz daha keyifli oldu. Toplumsal gerçekçi bir kitap olarak o dönem Amerika halkının siyahilere karşı olan tutumunu, öfkesini, ayrımcılığını scout adlı önce erkek sandığım ancak daha sonra kız olduğunu anladığım bir kız çocuğu gözünden anlatılıyor.Atticus adlı avukat toplumda katılaşmış o yanlış düşünceye rağmen toplumun görüşüne resmen tek başına direnmesi, aslında davayı kazanmasına rağmen kaybetmesi benim gözümde gerçek bir kahraman kıldı. Şunu belirtmek istiyorum verilen mesaj olarak kaliteli bir kitap ancak gereğinden fazla abartıldığını düşünüyorum.Herkese keyifli okumalar
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!