Ahmet Ümit'in okuduğum ilk romanı.Sırf bitmesin diye resmen yavaş yavaş okudum.Ama katili nasıl merak ediyorum anlatamam.Resmen çevremdeki arkadaşlarımdan bile şüphelenmeye başladım Sabırsızlıkla diğer kitaplarını okuyacam.Kesinlikle çok akıcı bir kitap.Ama Müştak Hoca'ya son kısımda üzüldüm harbiden, hastalığından dolayı en son kendini katil kabul edip çantasını hazırlayıp hapse girmek için hazırlanması üzdü beni.
Herkese keyifli okumalar
Sultanı ÖldürmekAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201924,7bin okunma