Songül Özcan

Songül Özcan
@songul07
Mötheşş!!
Bir gün bu yalancı hafız ile görüşürken, niye hafız taklidi yaptığını sordum. Bana dedi ki: – Hafızı dinleyenlerin yüzde doksanı, okunan şeyin doğrusu benim okuduğum mu, yoksa hafızın okuduğu mu olduğunu fark etmeyecek kadar cahildir. Bir adam bunlara, kendinden geçerek her ne okursa Kur’an sanırlar. Yalnız ve yalnız başlarını sallarlar. Bizim hafız da okuduğunu anlayanlardan değil. Durum böyleyken seyircilerin çoğu benim hafız olduğuma yemin bile ederler.
Antik Kitap / Epub·Kitabı okudu
Felsefe
Ferdinand Bardamu isimli okura yanıt verildi
Songül Özcan
Osman Yüksel bey; Dinimize göre Allah'ın 99 ismi vardır Kur'an da geçen. Bu 99 isimde Tanrı yoktur. Tanrı Türkçe kökenli bir kelimedir Tengri den gelir zamanla Tanrı olmuştur. İlk Türk toplumları güneşe tapar ve güneşe Tengri derlermiş. Şimdi Tanrı kelimesi Allahı temsil etmediği için brn kendi açımdan Tanrı kelimesini kullanmıyorum. Siz dersiniz ki biz Allaha ithafen söylüyoruz onuda siz bilirsiniz. Bu arada Askeriye de Tanrı kelimesi yerine Allah kelimesinin kullanılması isabetli görüyorum.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Mötheşş!!
Bir gün bu yalancı hafız ile görüşürken, niye hafız taklidi yaptığını sordum. Bana dedi ki: – Hafızı dinleyenlerin yüzde doksanı, okunan şeyin doğrusu benim okuduğum mu, yoksa hafızın okuduğu mu olduğunu fark etmeyecek kadar cahildir. Bir adam bunlara, kendinden geçerek her ne okursa Kur’an sanırlar. Yalnız ve yalnız başlarını sallarlar. Bizim hafız da okuduğunu anlayanlardan değil. Durum böyleyken seyircilerin çoğu benim hafız olduğuma yemin bile ederler.
Antik Kitap / Epub·Kitabı okudu
Felsefe
Ferdinand Bardamu isimli okura yanıt verildi
Songül Özcan
Halk o zamanlar Arapça biliyordu. Harf inkılabından sonra latin alfabesi bilmeleri gerekliydi. :) Kur'an-ı Türkçe yapmak halk arapça bilmediği için değil, gelecek nesiller arapça bilmeden doğacağı içindir. :D
‪Sevilmek iyi edermiş insanları. Ben hiç mi sevilmedim...? ‪{leyla erbil}
Songül Özcan
Ahmet Arif ne çok sevmis onu... Yalancı seni.. :))
Merhaba 1k okurları.. Sözlerime nereden başlamalı nasıl başlamalı bilmiyorum, aslında böyle bir iletiyi paylaşmayı hiç düşünmüyordum ta ki kısa bir süre öncesine kadar. Beni takip eden arkadaşların bir çoğunun da farkettiği gibi mayıs ayından itibaren siteye fazla zaman ayıramaz olmuştum, ve en nihayetinde de ağustos ayında siteden uzaklaştım, tıpkı hayatımda bir çok şeyden uzaklaştığım gibi. Çünkü kalan zamanımı harcayacağım insanın artık bu hayatta çok az vakti kalmıştı :( Bazı arkadaşlar evde bir hastam olduğunu bilirlerdi, fakat bu hastamın kim olduğunu ve hastalığını sitede açık açık pek konuşmamışımdır. Fakat bugün bunları yazıyorsam elbet bir iyi ve bir de kötü 2 nedeni var. 1. İlk nedeni; yokluğumda o kadar çok mesaj yazan okurlar olmuşki siteye girdiğimde inanamadım gözlerime. Onlarca mesaj ve binlerce bildiri.. Aslında hepsini açıp tek tek okumak günlerimi aldı. Öncelikle yokluğumu hissedip beni merak eden arkadaşlardan, habersiz bırakıp endişelendirdiğim için özür dilerim, ve ilgileri için de teşekkür ederim. İnsan hayatında büyük bir acı yaşayınca düşünemiyor başka şeyleri, özelliklede kaybınızın telafisi yoksa. 2 yıla yakın bir süredir kanserle olan mücadelemizin sonunda ne yazık ki 3 ay önce annemi kaybettim. Bu acıyı anlatabilecek bir söz inanın yoktur. Ayazda kalmışcasına üşüyor, karanlıkta kalmışcasına önümü göremiyorum. Zamanla acın hafifler diyor herkes ama bu koca bir yalan, öyle olsaydı birazcıkta olsa 3 ayın ardından hafiflemezmiydi. Sonuçta kaybettiğim annem, onun yerine kimseyi koyabilmem mümkün değil :( hani komşunu kaybetsen yerine yeni bir komşu gelir, bir arkadaşını kaybetsen zamanla yerine yeni arkadaşlar koyarsın ama bu anne ya, anne! Yerine kimseyi koyamazsın! 2. Annemin rahatsızlığının ciddiyetini bildikleri halde, benim ne kadar zor
1000Kitap
Songül Özcan
Allah rahmet eylesin..