Emre

Emre
@sonsuzbilgi
Kitapsız bir dünya güneşini kaybetmiş ay gibidir.
Kötüyüz, kabul edelim. Bizler yirmi birinci yüzyılın fiyasko insanlarıyız, konuşacağız fakat hiçbir tarih yazmayacak bizi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanın konuşacak kadar zekaya ya da susacak kadar akla sahip olmaması büyük bir talihsizliktir.
Elmasın sertliği, saflığının da nedenidir. İçine ışıktan başkası girmez ve yansıttığı, aldığından fazlasıdır. Her şeyi kesebildiği hâlde hiçbir şey tarafından kesilemez. Bir elmas ancak bir başka elmas tarafından kesilebilir.
Şunu öğrendim ki balıkların çoğu yaşlanınca ömürlerini boşuna geçirdiklerini söyleyip yakınırlar. Sürekli sızlanıp herkesten şikayet ederler. Ben bilmek istiyorum, hayat gerçekten bir avuç yerde durmadan dönüp durmak, sonra da yaşlanıp ölüp gitmek mi yoksa bu dünyada başka türlü yaşamak da mümkün mü?