.. Bana ortak olmayı reddediyor, yabancıyı oynuyor, beni artık kendi doğasına aykırı görüyor ve bende hatalar buluyordu. Geçmişte son derece hoşuna giden şeyler, şimdi söylediğimde neden birden sinirine dokunuyordu anlayamıyordum..
Yaptığımız suçlamaların ağırlığı ve saçmalığı , birbirimizden nefret ettiğimiz için değil, birbirimizi fazlasıyla seviyor olmamızdan kaynaklanıyordu - ya da az basit bir deyişle, birbirimizi bu kadar sevmekten nefret ediyorduk.