Herkesin okuması gereken bir kitap.okuyan herkes farklı yorum yapabilir ve ne kadar çok okunursa daha fazla şeyler fark ediliyor .yazarın anlatımı başarılı diğer kitaplarında olduğu gibi
Biz, her şeye hayret eden bir millet olduğumuz için albayım, sevinç ve şaşkınlıkla ellerimizi çırpıyoruz. Zaten her zaman alkışlarız. Beğensek de, beğenmesek de, oyumuzu versek de, vermesek de, her şeyi oyun sandığımız için durmadan ellerimizi çırparız. Ruhbilimciler de öyle söylüyor: Çocuk kalmak iyiymiş. Biz de iyi kaldık albayım; medeniyet bizi bozamadı.