Sıla Tuğba Şahin

Sıla Tuğba Şahin
@sslatuba
Öğrenci
Edirne, 6 Ağustos
8 okur puanı
Ağustos 2018 tarihinde katıldı
Bedevi bir kadına bir gün en çok hangi çocuğunu sevdiğini sormuşlar. Kadın şöyle yanıt vermiş: Hasta olanı iyileşene kadar, en küçüğü büyüyene kadar, yolda olanı da eve dönene kadar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiç kimsenin dünyayı değiştirmeye başlamak için bir saniye bile beklemesinin gerekmemesi ne güzel bir şey!”
Sevgi ve arzu iki farklı şeydir; sevilen her şey arzu edilmez ve arzu edilen her şey de sevilmez.”
Ve üzüntün geçtiğinde (çünkü zaman bütün acılar dindirir) beni tanımış olduğuna memnun olacaksın.”
Biz, her şeye hayret eden bir millet olduğumuz için albayım, sevinç ve şaşkınlıkla ellerimizi çırpıyoruz. Zaten her zaman alkışlarız. Beğensek de, beğenmesek de, oyumuzu versek de, vermesek de, her şeyi oyun sandığımız için durmadan ellerimizi çırparız. Ruhbilimciler de öyle söylüyor: Çocuk kalmak iyiymiş. Biz de iyi kaldık albayım; medeniyet bizi bozamadı.