Şaban

Şaban
@st14
“İnsanları tanıyan yalnızlaşır...”
Uludağ Üniversitesi
213 okur puanı
Kasım 2018 tarihinde katıldı
Her insanın sadece ilgilendiği şeylerin değeri ile değerlendirildiğini sakın aklından çıkarma.
Reklam
Sevinçliyim dersin, sendeki sevince ‘gam’ diyen olur, derdin büyüğü bende dersin, sendeki derdi nimet sayan olur.
Kötülük nedir? Pek çok kez gördüğün şeydir.
Derdim Türlü Türlü Yoktur İlacım Hiçbir Türlü Bulamadım Dermanı Bir Dost Bulup Dem Sürmekti Amacım Gam Gasavet Çevreledi Her Yanı Kalemi Kırılsın Bunu Yazanın Söyler Söyler Derdi Bitmez Ozanın Çağır Bağır Emir Onun Söz Onun Yazan Katip Böyle Yazmış Fermanı Bir Bahtı Karayım Gülmedi Yüzüm Neşeli Görünür Kan Ağlar Özüm Kış Misali Geçti Baharım Yazım Kaldırmadı Başımdaki Dumanı Dünya Dedikleri Bir Büyük Handır Veysel Durmaz Ağlar Bunca Zamandır Az Yaşa Çok Yaşa Sonu Verandır Bir Gün Göçüm Çeker Ömür Kervanı #AşıkVeysel
En sonunda ‘toprak olacağım’ dan başka herhangi bir şeyi neden umursayayım?