Şaban

Şaban
@st14
“İnsanları tanıyan yalnızlaşır...”
Uludağ Üniversitesi
213 okur puanı
Kasım 2018 tarihinde katıldı
İntikam almanın en iyi yolu intikam alınacak kişiye benzememektir.
Reklam
Ufacık bir parçası olduğun evrenin, sana sadece kısacık bir anı bahşedilmiş zamanın bütünlüğünü ve payına düşen yazgıdaki küçücük rolünü hiç unutma.
Bütüne faydası olmasaydı insanın başına hiçbir şey gelmezdi. 
Herkesin başına talihsizlik gelebilir, ama herkes talihsizliği zarar görmeden atlatamaz.
Yine de hatırlanmak güzel:)
Her şey fanidir, hatırlayan da hatırlanan da.