Şaban

Şaban
@st14
“İnsanları tanıyan yalnızlaşır...”
Uludağ Üniversitesi
213 okur puanı
Kasım 2018 tarihinde katıldı
Meydana gelenlerden hoşnut olmamak, diğer her şeyin özünü içinde barındıran doğaya karşı isyandır. 
Reklam
Hayatın içinden
Bazen yapılacak en iyi şey, hiçbir şey yapmamak, denilecek en güzel söz de hiçbir şey dememek…
Yorgunuz, kaybetmişiz, dalgınız, kızgınız, küsmüşüz…
Şafakla birlikte, kendine şunları söyle: işgüzar, nankör, küstah, hilekar, haset, geçimsiz kişilerle karşılaşacağım.
Reklam