Şaban

Şaban
@st14
“İnsanları tanıyan yalnızlaşır...”
Uludağ Üniversitesi
213 okur puanı
Kasım 2018 tarihinde katıldı
Hepimiz şu ya da bu biçimde deliyiz.
Reklam
Kimsenin kimseyi yargılayacak durumu yok. Her insan kendi bilir çektiği acının boyutlarını ya da yaşamında anlamın hepten yok olduğunu.
Bu dünyada hiçbir şey rastlantı sonucu meydana gelmez.
Puan vermedi
Bu kitabı okuyan herkesin zaten aklına ilk gelen Koronavirüs zamanları olacaktır. Herkesin bir virüsün etkisi altına girip, virüsün tüm dünyaya yayıldığı ve hızlıca öldürdüğünü düşünelim. Milyarlarca nüfusun 300-500 lere kadar indiği bir dünya… Profesörün dünyada tek canlı insanın kendisinin kaldığını düşünecek kadar nüfusun azalması ve tek kaldığı süre zarfında tahammül seviyesinin zorlandığı dönem… Sonu aslında bi yere bağlansa iyi olurdu, askıda kaldı gibi oldu fakat profesörün betimlemeleri güzeldi. Okunabilir bence.
Kızıl VebaJack London · Türkiye İş Bankası kültür Yayınları · 202447,8bin okunma
Herkes kendisi için yaşıyordu.