Bu kitabı okuyan herkesin zaten aklına ilk gelen Koronavirüs zamanları olacaktır. Herkesin bir virüsün etkisi altına girip, virüsün tüm dünyaya yayıldığı ve hızlıca öldürdüğünü düşünelim. Milyarlarca nüfusun 300-500 lere kadar indiği bir dünya…
Profesörün dünyada tek canlı insanın kendisinin kaldığını düşünecek kadar nüfusun azalması ve tek kaldığı süre zarfında tahammül seviyesinin zorlandığı dönem…
Sonu aslında bi yere bağlansa iyi olurdu, askıda kaldı gibi oldu fakat profesörün betimlemeleri güzeldi.
Okunabilir bence.
Kızıl VebaJack London · Türkiye İş Bankası kültür Yayınları · 202447,8bin okunma